FANDOM

Czarodzieje z Waverly Place: Film (ang. Wizards of Waverly Place: The Movie) – amerykański film przygodowy w reżyserii Lva L. Spiro, opowiadający o przygodach rodziny czarodziejów.

Premiera w Stanach Zjednoczonych miała miejsce 28 sierpnia 2009. W Polsce premiera filmu odbyła się 31 października 2009 o godzinie 11:30, jednak bez polskiego dubbingu. Premiera z polską wersją językową odbyła się tego samego dnia o godz 15:00. Rodzina Russo wyjeżdża na wakacje na Karaiby, gdzie rodzice Alex (Selena Gomez), Justina (David Henrie) i Maxa (Jake T. Austin) się poznali. Alex jest zła na rodziców, że musi jechać z nimi. Przez przypadek wypowiada życzenie, aby jej rodzice nigdy się nie spotkali. Życzenie spełnia się. Aby naprawić sytuacje Alex i Justin przedzierają się przez dżunglę, by odnaleźć kamień snów, który odwoła zaklęcie. Tymczasem Max stara się, aby rodzice znów się w sobie zakochali. Podczas przygody więź między Alex a Justinem umacnia się. Kiedy zdobywają kamień snów ten zostaje im odebrany, a do komnaty wchodzą Max i ich rodzice. Alex i Justin myślą, że Max odwrócił czar, ale tak nie stało się. Wracają na wybrzeże i próbują rodzicom przypomnieć kim są. Efekty życzenia zaczynają przychodzić – Max traci pamięć a chwilę potem znika. Theresa gdzieś odjeżdża a Jerry wysyła siebie, Alex i Justina na arenę, gdzie zostanie rozstrzygnięte kto zostanie czarodziejem. Rozpoczyna się prawdziwa rywalizacja brata z siostrą. Theresa, mimo że nic nie pamięta to próbuje odebrać kamień snów ukochanej przewodnika Alex i Justina. Udaje jej się z pomocą właśnie przewodnika, który ponownie za pomocą kamienia zmienia ją w papugę. Rywalizacja na arenie powoli dobiega końca. Dzięki swojemu sprytowi wygrywa Alex. Prosi brata o pomoc z odwróceniem życzenia, niestety i on traci pamięć a po chwili również znika. Na szczęście przychodzi Theresa z kamieniem snów i Alex życzy sobie aby wszystko było tak jak przed życzeniem. Alex cieszy się na widok rodziny. Dziewczyna mimo tego, że mogła zachować zdobytą pełną moc magiczną oddaje ją, aby dalej uczyć się magii. Rodzeństwo przytula rodziców i wszystko jest tak, jak było.

ObsadaEdytuj

Selena Gomez – Alex Russo

David Henrie – Justin Russo

Jake T. Austin – Max Russo

Maria Canals Barrera - Theresa Russo

David DeLuise – Jerry Russo

Jennifer Stone – Harper Finkle

Steve Valentine - Archie

Jennifer Alden - Giselle

Xavier Enrique Torres - Javier

Marise Alvarez - Greeter

Jazmín Caratini - Bartender

Johnathan Dwayne

Bettina Mercado

Veraalba Santa

Gabriela Alejandra Rosario

Więcej z Fandomu

Losowa wiki