FANDOM

Lemoniada Gada (ang. Lemonade Mouth) – amerykański film Disney Channel Original Movies na podstawie książki Marka Petera Hughesa Lemonade Mouth. Film miał swoją premierę 15 kwietnia 2011 w USA na kanale Disney Channel, a w Polsce 14 maja 2011 również na kanale Disney Channel. Pięcioro zainteresowanych muzyką uczniów Mesa High: Olivia, Mo, Charlie, Stella i Wen spotyka się za karę po lekcjach. W końcu niechętnie decydują się założyć garażowy zespół o nazwie Lemonade Mouth. Początkowo zespół ma niewielu fanów, ze względu na popularność lokalnego szkolnego zespołu rockowego Mudslide Cruch. Jednak Lemoniada się nie poddaje, postanawia wziąć udział w szkolnym koncercie z okazji Haloween. Zespół wykonuje tam swoją nową piosenkę Determinated i zdobywa zaufanie uczniów. Jednak pojawiają się również przeciwnicy grupy - w tym Cruch którzy sabotują zespół Stelli gdy tylko jest to możliwe. Po występie podczas Haloween dyrektor zabrania Lemoniadzie dalszych występów na terenie szkoły. Wtedy Wen załatwia koncerty w pewnej pizzerii. Niedługo później pojawiają się problemy: Wen podbija oko, Olivia traci głos, Charlie łamie palce, a Mo ma gorączkę. Zbliża się znany konkurs muzyczny "Zostań Gwiazdą" w którym jak co roku Mudslide Cruch zajmuje dominującą pozycję; Lemoniada przegrywa konkurs z powodu swoich problemów, jednak widownia pomaga zespołowi i zaczyna śpiewać. Wtedy chłopak Mo, członek zespołu Mudslide Cruch postanawia pomóc swojej dziewczynie i odchodzi z kapeli. Sytuację komplikują jednak rodzice każdego z członków grupy. Wszystko powoli zaczyna się układać, Olivia zdobyła się na odwagę by napisać list do swojego ojca, przebywającego w wiezieniu. Opowiada o wszystkim co spotkało ją od czasu przyjazdu Stelli do momentu przegranej w konkursie. Na koniec dowiadujemy się że Lemoniada Gada gra koncert w Nowym Jorku, w Madison Square Garden, śpiewając swoją kultową piosenkę "Breakthough".

ObsadaEdytuj

Bridgit Mendler jako Olivia White

Hayley Kiyoko jako Stella Yamada

Adam Hicks jako Wendell "Wen" Gifford

Naomi Scott jako Mohini "Mo" Banjaree

Blake Michael jako Charles "Charlie" Delgado

Nick Roux jako Scott Pickett

Christopher McDonald jako Dyrektor Brenigan

Tisha Campbell-Martin jako Pani Reznick

Lora Cunningham jako Danielle Delgado

Chris Brochu jako Ray Beech

Jayna Jordan jako Victoria Bender

Cathleen Daly jako Klub Julii z Shakespeare'a

Devonte Hodge jako Klub Romea z Shakespeare'a

Elise Eberle jako Patty Racquel

Caitlin Ribbans jako Jules Hessenheffer

Christopher Scott jako Chrispy Martinez

Shishir Kurup jako Tata Mo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki