FANDOM

Nadzdolni to serial z kanonu Disney Channel Original Series, stworzony przez twórcę Nie ma to jak statek, Dana Signera. W serialu wystąpi znana z Jonas w Los Angeles China Anne McClain, Sierra McCormick, Jake Short i Stefanie Scott jako uczniowie biorący udział w programie dla utalentowanych pn. Advanced Natural Talent (w skrócie ANT). Produkcja rozpoczęła się na początku 2011 roku. Pierwsza zapowiedź serialu została wyemitowana podczas trwania amerykańskiej premiery filmu Lemoniada Gada. Odcinek pilotażowy, TransplANTed, został wyemitowany 6 maja 2011 jako specjalna zapowiedź, zaś polska premiera odbyła się 10 grudnia 2011 roku.

ObsadaEdytuj

GłównaEdytuj

China Parks (China Anne McClain) to utalentowana muzycznie 11-letnia dziewczyna, która jest objęta specjalnym programem wspierającym rozwój "A.N.T." w swojej szkole. Nie boi się podejmować różnych wyzwań, nawet, jeżeli przerastają one jej możliwości.

Olivia Doyle (Sierra McCormick) jest chodzącą encyklopedią. Ma pamięć fotograficzną. Jest nieśmiała, lecz czasami potrafi zaskoczyć.

Fletcher Quimby (Jake Short) to artystyczny geniusz, któremu podoba się China.

Lexi Reed (Stefanie Scott) jest jedną z uczennic, która zawsze dostaje główną rolę w szkolnych musicalach, jest panią prezydent samorządu uczniowskiego oraz główną czirliderką. Jest największą rywalką Chiny. Jest główną antagonistką serialu. Jest bardzo popularna.

Cameron Parks (Carlon Jeffery) to starszy brat Chiny. Unika uczniów objętych programem "A.N.T.", w tym także swoją siostrę.

DrugoplanoweEdytuj

Paisley Houndstooth (Allie DeBerry) to najlepsza przyjaciółka Lexi. Jest czirliderką. W ogóle nie jest inteligentna.

Angus Chestnut (Aedin Mincks) to komputerowy geniusz. Podoba mu się Olivia, lecz ona tego nie odwzajemnia.

Susan Skidmore (Mindy Sterling) to dyrektorka szkoły. Myśli, że wygląda pięknie i młodo. Założyła program "A.N.T." tylko po to, by realizować własne zachcianki.

Darryl Parks (Finesse Mitchell) to tata Chiny i Camerona. Pracuje w policji San Francisco. Lubi oglądać baseball.

Gibson (Zach Steel) to opiekun programu "A.N.T.". Ciągle chodzi w swetrach w paski i trzyma dużo rzeczy w swoich włosach. Zachowuję się strasznie dziecinnie np.zaczął korzystać z nocnika w wieku 14 lat.

Wilk Wacky (Christian Campos) to maskotka szkolna w szkole do której uczęszczają China i Cameron

Roxanne Parks (Elise Neal) to mama Chiny i Camerona.

OdcinkiEdytuj

!! OSOBNY ARTYKUŁ: Lista odcinków serialu Nadzdolni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki