FANDOM

Powodzenia, Charlie! (ang. Good Luck Charlie, 2010 – obecnie) to amerykański sitcom, wchodzący w kanon Disney Channel Original Series. Został stworzony przez Phila Bakera i Drew Vaupena, którzy chcieli stworzyć serial, który opowiadałby losy całej rodziny, a nie tylko nastolatków. Historia serialu śledzi rodzinę Duncan, która musi pogodzić opiekę nad czwartym dzieckiem z codzienną pracą. W każdym odcinku Teddy Duncan (Bridgit Mendler) tworzy pamiętnik video dla Charlie (Mia Talerico), w którym udziela jej rad dotyczących życia nastoletnich dziewczyn.

Początkowo serial miał nosić nazwę "Love, Teddy" (pol."Pozdrowienia, Teddy"), jednak zmieniono tytuł tak, aby odwoływał się on do całej rodziny. Jego premiera na Disney Channel w USA odbyła się 4 kwietnia 2010, na Family Channel na 14 maja 2010, zaś już od 19 marca 2010 jest on dostępny poprzez iTunes Store. W Polsce serial miał swoją premierę 5 czerwca 2010 roku. Dnia 11 lipca 2010 roku ogłoszono, iż trwają prace nad filmem na podstawie serialu, jak i również drugim sezonem. 29 sierpnia 2011 Disney Channel USA potwierdził, iż serial będzie miał 3 sezon, a jego premiera odbędzie się 6 maja 2012 roku. Głównymi bohaterami serialu są: 15-letnia Teddy (Bridgit Mendler) i 17-letni PJ (Jason Dolley) oraz ich 11-letni brat, Gabe (Bradley Steven Perry). Gdy po urodzeniu czwartego dziecka, Charlotte (Mia Talerico), zwanej potocznie Charlie, rodzice wracają do pracy, proszą starszą trójkę o opiekę nad dziewczynką. W tym samym czasie nastolatkowie próbują pogodzić opiekę nad Charlie z codziennym życiem młodzieży.

W trzeciej serii na świat przyjdzie piąte dziecko rodziny Duncanów - chłopak o imieniu Scott. Jego wątek na dzień dzisiejszy nie jest znany.

Wydarzenia każdego odcinka są materiałem dla filmowego pamiętnika Teddy tworzonego dla Charlie. Dziewczyna ma nadzieję, że pomoże on jej siostrze, gdy nie będzie mogła się już nią opiekować. Serial zaczyna się, gdy Charlie ma dziewięć miesięcy.

GłówniEdytuj

EpizodyczniEdytuj

OdcinkiEdytuj

!! OSOBNY ARTYKUŁ: Lista odcinków serialu Powodzenia, Charlie!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki