FANDOM

'Wróżkowie Chrzestni, w Disney Channel i KidsCo: Przygody Timmy’ego (ang. The Fairly OddParents, 2001-teraz) – amerykański serial animowany, w Polsce emitowany przez Disney Channel, KidsCo i Nickelodeon Polska.

Obsada głównaEdytuj

Timothy „Timmy ” Turner – dziesięcioletni chłopiec, ma wróżków chrzestnych – Cosma i Wandę, którzy zawsze spełniają jego życzenia. Ma brązowe włosy, niebieskie oczy i duże przednie zęby. Zawsze jest ubrany w różową czapkę z daszkiem, różową bluzkę z krótkimi rękawkami, niebiesko-szare spodnie i buty. Przyjaźni się z RJem, Chesterem, Elmerem i Sanjayem. Jest zakochany w Trixie Tang, natomiast sam jest obiektem westchnień Tootie i Weroniki, chociaż podoba się również Trixie (co ona ukrywa, iż jest najpopularniejsza w szkole, a on wręcz przeciwnie). Jest sympatyczny, pomocny, koleżeński i odważny. Kocha ryzyko i przygody. Zawsze ma dużo pomysłów. Nie lubi się uczyć i ma słabą koncentrację, przez co dostaje zawsze jedynki. Ma strasznego pecha, ale zawsze daje sobie radę dzięki pomocy swoich Wróżków Chrzestnych. Jest wspaniałym przyjacielem i można na niego liczyć. Nie lubi pana Crockera, Vicky i jej młodszej siostry Tootie. Uwielbia gry wideo, komiksy o Szkarłatnej Szczenie i serial o Strażniku z kosmosu. Jest uczulony na pomarańcze (jest o tym powiedziane w odcinku Pamiętnik Vicky).

Cosmo Cosma – jest mężem Wandy i wróżkiem chrzestnym Timmy’ego. Ma zielone włosy i oczy. Najczęściej jest ubrany w białą koszulę, czarny krawat, czarne spodnie i buty, a na głowie ma złotą koronę. Nie jest zbyt inteligentny. Zawsze wpada na głupie pomysły (choć z rzadka zdarzają się wyjątki). Ma dobre serce, jest bardzo miły, zwariowany i gapowaty. Razem z Wandą był kiedyś wróżkiem chrzestnym Crookera, ale przez głupotę zielonego wróżka młody jeszcze nauczyciel traci ich i wymazują wszystkim pamięć. Oprócz Poofa Cosmo to najmłodszy wróżek. Ma matkę, która nie lubi Wandy.

Wanda Venus Fairywinkle Cosma – jest żoną Cosma i wróżką chrzestną Timmy’ego. Ma różowe krótkie kręcone włosy i różowe oczy. Najczęściej jest ubrana w czarne spodnie i buty, żółtą koszulę, a na głowie ma złotą koronę. Jest bardzo miła, ambitna i inteligentna... i bardzo narzekająca. Kiedyś wraz z Cosmem była wróżką chrzestną Crookera, ale przez głupotę jej męża młody wtedy nauczyciel traci ich i wymazują wszystkim pamięć. Nie lubi mamy Cosma. Ma ojca pracującego w śmieciarskim biznesie, który nie lubi Cosma, ale kocha jego matkę.

Poof Cosma – wróżkowe dziecko Cosma i Wandy i wróżkowy brat chrzestny Timmy'ego. Posiada niesamowicie potężną moc magii jaka zwykle jest u nowonarodzonych wróżków. Efekt jego magi zależy od jego zachowania (gdy się śmieje dzieją się dobre rzeczy. Kiedy płacze dzieją się złe rzeczy. Gdy beka spada piorun. Gdy czka dzieją się kataklizmy. A gdy puszcza bączki zostaje zaburzona równowaga wszechświata).Pierwszy raz pojawił się w odcinku Wróżkowy dzidziuś, kiedy Timmy zażyczył, by Cosmo i Wanda mieli dziecko. Zamiast różdżki ma grzechotkę. Jest pierwszym wróżkowym dzieckiem od 10.000 lat. Od odcinka "Anty-Poof" ma własnego wroga o imieniu Foop.

Pani Turner – mama Timmy’ego, ma 40 lat (jest to powiedziane w jednym z odcinków). Jest bardzo zapracowana, sprzedaje nieruchomości, przed narodzinami Timmy'ego pracowała jako podwójny agent (Dowiadujemy się tego z odcinka 94). Wszyscy mówią do niej "Mama" (nawet, gdy miała 10 lat), więc można uznać, że jest to jej imię, bądź co najmniej przezwisko. Ma krótkie brązowe włosy i niebieskie oczy. Najczęściej nosi białe buty, białe spodnie, czerwony pasek i fioletową bluzkę.

Pan Turner – tata Timmy’ego, ma 40 lat (jest to powiedziane w jednym z odcinków). Jest bardzo zapracowany. Pracuje w biurze. Dokładnie temperuje ołówki, a także kilkanaście innych prac, czego dowiadujemy się w odcinku Stary do pary. Wszyscy mówią do niego "Tata" (nawet, gdy miał 10 lat), więc można uznać, że jest to jego imię, bądź co najmniej przezwisko. Ma czarne włosy i niebieskie oczy. Najczęściej nosi czarne buty, czarny krawat, czarny pasek, białą koszulę i niebieskie spodnie. Nie grzeszy inteligencją.

RJ (czyt. Ardżej)(w III i IV sezonie AJ) – ma 10 lat. Przyjaźni się z Timmym, Chesterem, Elmerem i Sanjayem. Cechuje go inteligencja i pracowitość. Uczy się najlepiej z całej klasy i uwielbia się tym chwalić. Jest Murzynem. Jest łysy i ma niebieskie oczy. Najczęściej ubrany jest w niebieską bluzkę, białe spodnie i czarne buty. W wolnych chwilach, kiedy nikt nie patrzy, pomaga rządowi w eksperymentach oraz w dochodzeniach (hoduje nawet własnego klona).

Chester MiernyGracz (ang. Chester McBadBat) – dziesięcioletni przyjaciel Timmy’ego, RJa, Elmera i Sanjaya. Ma blond włosy i zielone oczy. Najczęściej jest ubrany w niebieskie spodnie, zieloną kurtkę i czarną bluzkę. Nosi aparat na zęby. Jest bardzo miły i trochę naiwny. Boi się dziewczyn (nawet powiedział, że z powodu różnicy chłopców i dziewczyn mają oni oddzielne toalety). Czasami wpadają mu do głowy głupie pomysły. Jest synem Bucky’ego MiernegoGracza, przez co musi grać przymusowo w baseball, żeby wymazać hańbę naniesioną na nazwisko przez jego ojca – z tego powodu ma kompleksy. Po ojcu odziedziczył również anty-talent do baseballa.

Jorgen von Pyton (ang. Jorgen von Strangle) – najpotężniejszy wróżek w Świecie Wróżków. Jest mężem Zębowej Wróżki. Przewodniczy wszystkim wróżkom i wyznacza miejsce na ich zlot. Ma białe włosy, niebieskie oczy oraz olbrzymie mięśnie. Najczęściej ubrany jest jak wojskowy, tzn. w zieloną bluzkę, szare buty, złotą koronę, czarny pasek i spodnie khaki. Ma ogromną złotą różdżkę. Jest bardzo samolubny, ale stara się to ukryć.

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Trixie Tang – wysoka i chuda dziewczyna. Ma długie, czarne włosy i niebieskie oczy. Zazwyczaj ubrana jest w białe kozaki, białą krótką spódniczkę, fioletowy golf i fioletową opaskę na włosy. Najpopularniejsza dziewczyna w szkole, kochają się w niej wszyscy chłopcy, czego jest świadoma. Lubi zakupy, makijaż, chodzić na przyjęcia, czatować i oglądać serial Buzi Buzi, Cmok Cmok. Jak się okazuje w jednym odcinku, lubi też komiksy o Super Bohaterach, seriale dla chłopaków, samochody, itp. Jest bardzo ładna, bogata, ale czasem także miła. Czasem udaje inną, niż jest naprawdę by dalej być popularną. Przyjaźni się z Weroniką, Tadem i Chadem. W głębi duszy lubi Timmy’ego i zdaje ona sobie sprawę, że wiele rzeczy ich łączy ze sobą, lecz oficjalnie się do tego nie przyznaje, gdyż Timmy jest jednym z najmniej lubianych osób w szkole. Trixie mieszka razem z tatą.

Weronika Star – najlepsza przyjaciółka Trixie Tang. Jest wysoka (lecz nieco niższa od Trixie) i chuda, ma długie, proste, blond włosy, które związuje w kucyk gumką w kształcie gwiazdki. Często ubiera się w biały golf z wydrukowaną różową literką „D”, krótką różową spódniczkę i różowe kozaki. Jest dosyć ładna (ale Trixie jest o wiele ładniejsza), popularna i bogata, ale także przemądrzała, zarozumiała, „mądralińska”. Przyjaźni się z Trixie, Tadem i Chadem. Bardzo podoba jej się Timmy, ale jest to jej tajemnica, o której nie mówiła nawet Trixie. Prześladuje ją straszny pech. Bardzo chciałaby być Trixie i każe rodzinie mówić na nią "Trixie" i czasami nosi czarną perukę. Kocha zakupy, serial Buzi Buzi, Cmok Cmok i dbanie o urodę.

Elmer – chodzi do tej samej szkoły, co Timmy, wyróżnia go wielki pryszcz "Bob". Lubi strażnika z kosmosu. Jest "oficjalnym drugim Timmym".

Sanjay – hinduski chłopiec ze szkoły Timmy’ego. Mieszka z mamą, ojczymem wojskowym i starszym bratem.

Tootie – ma 10 lat. Jest siostrą Vicky. Ma długie czarne włosy, które związuje w kucyki niebieskimi gwiazdkami. Najczęściej jest ubrana w czarną bluzkę, szarą spódnicę, czarne buty i rajstopy oraz fioletowe okulary. Nosi aparat na zęby. Jest do szaleństwa zakochana w Timmym bez wzajemności. Jest sympatyczna, ale także naiwna, natrętna i denerwująca.

Mark Chang – przyszły władca całej Jugopotamii. Zakochał się w Vicky, ponieważ na jego planecie wszyscy nienawidzą wszystkiego co miłe i sympatyczne, natomiast uwielbiają wredność. Najpierw wróg, potem przyjaciel Timmy'ego Turnera.

Szkarłatna Szczena (w III i IV sezonie Karmazynowa Broda, ang. Crimson Chin) – idol Timmy’ego. Występuje w komiksach. Nosi czerwony "kombinezon superbohatera". Sympatyczny i odważny. Ratuje miasto Szczękocin z każdej opresji. Ma też tajną tożsamość jako Jan Brodek Czerwiński pracujący dla Głosu Bzdurowic. Timmy mu czasem pomaga jako Bródka, cudowny chłopiec, a także Cosmo i Wanda jako As i Kosmek, szczeno-psy. Jego arcy-wrogiem jest Kolano Zagłady.

Górecki (ang. Dinkleberg) – sąsiad rodziny Turner. Tata Timmy’ego nie cierpi go.

Pani Dyrektor Geraldine Waxelplax – dość gruba kobieta w niebieskim garniturku. Jest dyrektorką szkoły. Dawniej kochała Crockera. Ma pomarańczowe włosy, jest sympatyczna oraz lubi Timmy’ego.

Tad i Chad – bracia, przewodniczący samorządu szkolnego. Są okropnie bogaci oraz zarozumiali.

Tata Chestera – Bucky Miernygracz (ang. Bucky McBadbat), były baseballista, był najgorszym graczem na świecie. Tak się tego wstydzi, że nosi na głowie torbę papierową, aby ludzie go nie rozpoznali.

Zdzich Siemacho (ang. Chet Ubetcha) – spiker wiadomości. Bardzo niski, co stara się ukryć. Jego marzeniem jest zostać bohaterem lub gwiazdą i znowu być wysokim.W jednym odcinku dowiadujemy się że to toksyczny telefon uczynił go niskim.

Mrok Mrokodom (czasami Mrók Mrokowicz, w III i IV sez. Doug Dymalski, ang. Doug Dimmadome) – właściciel Mrokodomu i deweloper Wzgórz Mrokodom. Nosi gigantyczne kapelusze. Niszczy wspomnienia z dzieciństwa. W tym ulubione miasto taty Timmy,ego.

Burmistrz Mrokowa (ang. The Mayor) – rządzi w Mrokowie. Jest właścicielem Capusia.

Chip Skowron (ang. Chip Skylark) – sławny piosenkarz. Wszyscy jego fani myślą, że jest okropnie bogaty, lecz ma ogromne długi. Kochała się w nim Vicky. Jego najpopularniejsze utwory to: Vicky Miki, Zdrowe Zęby i Ja i Znajdź swój głos. Jest znany też ze swoich białych zębów.

Juandissimo Magnifico – były narzeczony Wandy, były wróżek Remiego Mocmakaskiego, co chwila rozrywa mu się koszulka. Jego słynny cytat to „Jestem na to za sexy”.

Mama Cosma – ta nadopiekuńcza matka Cosma, zbudowała roboty wróżek, aby Cosmo nie ożenił się z Wandą. Przez dziesięć tysięcy lat myślała, że Cosmo wyszedł po mleko.

Zębowa Wróżka (ang. Tooth Fairy) – poślubiła Jorgena von Pytona. Jest leniwa, ciągle się nudzi, a jak ktoś ją prosi o pomoc mówi że jest zajęta, choć nuda zabija ją. Nie jest egoistką, ani samolubem, ale wielkim leniem. Uwielbia Chipa Skowrona, a szczególnie jego zęby. Gdy ktoś uszkodzi jego choć ułamek ząbka, ona wyrwie jego zęby z korzeniami.

Kupidyn (ang. Cupid) – wróżek miłości. Ma różowe włosy i niebieskie oczy. Ubrany jest w białą pieluchę, białą koszulę, różową marynarkę i różową muchę. Jest samolubny, jednak czasami miły. Kocha pieniądze, robi przysługi za nie bo sam nie może sobie ich wyczarować. Uwielbia kawę i Walentynki, a jego życie zależy od ilości miłości na Ziemi.

Prima Aprilis (ang. April Fool) – ma niebieskie oczy. Lubi opowiadać dowcipy oraz robić wredne numery. Trochę egoistyczny.Czasami pyta się, o co chodzi.

Strażnik z kosmosu (w III i IV sezonie Trzask Mgławica, ang. Crash Nebula) – idol Timmy’ego. Występuje w różnych grach komputerowych itp. Powstało także przedstawienie pt. Strażnik z kosmosu na lodzie. Najczęściej jest ubrany w biały kombinezon ze złotymi częściami, który Timmy używa do misji na Jugopotamii.

Postacie epizodyczneEdytuj

Tropek ( lub Gryzio, ang. Doidle) – piesek Vicky. Vicky bardzo lubi o niego dbać, a jeszcze bardziej zabierać go do weterynarza.

Cosmo i Wanda z lat 70. – młodsi i mniej rozwinięci Wróżkowie Chrzestni Timmy’ego. Interesuje ich internet i lampa-lawa. W latach 70 byli wróżkami Billa Gatesa i Crockera.

Capuś (ang. Chompy w odc.Muuuuuuczący dzień Buczek) – zwierzę burmistrza miasta, stary kozioł, który jest maskotką ratusza Mrokowa. W jednym odcinku Timmy wypuścił go na wolność przez co miał później kłopoty. Capuś w tym czasie zdążył założyć rodzinę.

Zając wielkanocny (ang. Easter Bunny) – ma niebieskie oczy. Jest cały różowy i gruby. Nosi czarną muszkę. Najpierw zawsze jest milutki, a później okropnie wredny. Jest egoistą, ale stara się tego nie ukazywać. Kocha Wielkanoc i zrobi wszystko by była codziennie.

Straszno – Halloweenowy pies (ang. Creepy) – pies Zająca wielkanocnego. W jednym z odcinków stanął razem z nim, Kupidynem, Nowym Roczkiem i Prima Aprilisem do walki z Mikołajem.

Nowy Roczek (ang. Baby New Year) – ogromny bobas. Ma na sobie przepaskę ze swoją nazwą i ogromną, śmierdzącą pieluchę którą niestety rzadko nosi. Jest bardzo silny i nic nie mówi.

Świąteczne Elfy – pomocnicy Świętego Mikołaja. Nie znoszą swojej pracy i często się buntują. Wszystkie mają niebieskie oczy. Niektóre elfy mają białe, a niektóre czarne włosy. Te elfy z białymi włosami są ubrane w błękitne mundurki, a te z czarnymi w fioletowe. Tak sobie lubią Mikołaja i często się na nim mszczą. Śpią w godzinach pracy.

Gibka, szybka Betty i Gibki, szybki Gary – gospodarze obozu naukowego, do którego trafił Timmy. Lubią sojowe trójkąty i zawsze mają uśmiechy na twarzy.

Eddy – pojawia się w odcinku To żyje!

Blonda – siostra Wandy. Jest sławna w Krainie Wróżków i występuje w wielu wróżkowych nowelach telewizyjnych.

Wielki Papcio – ojciec Wandy i Blondy. Pracuje w biznesie śmieciarskim, choć wygląda bardziej na parodię Ala Capone, ale kocha jednak swoją rodzinę i pracę. Ma włoski akcent.

Tommy – starszy brat Timmy’ego. Wyczarowany w odcinku O, bracie...

Moly – Koleżanka Timmy'ego z Kliniki Życzeń. Nie lubi jak się ją dotyka oraz boi się węży. Jest gotką i ma wróżkę chrzestną Fruzię. Pojawia się w odcinku Klinika życzeń.

Dwight – Kolega Timmy'ego z Kliniki życzeń. Jest bardzo strachliwy, a najbardziej na harpuny (śniło mu się, że jest wielorybem i chcieli go zabić). Nosi okulary i ma wróżka chrzestnego Irvina. Pojawia się w odcinku Klinika życzeń.

Misa - Kosmita ze snów Timmy'ego w "Abra-Katastrofa"

Albert - Wujek Crockera. Uważa, że dżiny istnieją naprawdę. Mieszka w Kanadzie w zakładzie psychiatrycznym. Występuje w odcinku Genie Meanie Minie Mo

ChorobyEdytuj

9-godzinna grypa - grypa, którą się choruje raz w życiu 9 godzin. tą chorobę nosiła Mama Cosma w odcinku W razie niebezpieczeństwa.

Kurza ospa - choroba małych wróżków. Noszona przez Poofa w odcinku Kurza grypa.

WrogowieEdytuj

Pan Denzel Crocker – szalony nauczyciel w szkole Timmy’ego. Ma czarne włosy, niebieskie oczy i uszy na szyi. Najczęściej jest ubrany w białą koszulę, czarny krawat, okulary w czarnych oprawkach, czarne buty i spodnie. Chociaż jest dorosły nadal mieszka z matką i ciągle próbuje udowodnić istnienie WRÓŻKÓW CHRZESTNYCH, a na dodatek w domu przymierza damskie suknie. Często kłóci się z Panią Dyrektor (najczęściej o wróżków chrzestnych). Wróg nr. 1 Timmy’ego. Jest bardzo dziwnym (a także szalonym) człowiekiem. Zawsze przybiera dziwne pozy, gdy mówi: WRÓŻKOWIE CHRZESTNI. Gdy był młody miał wróżków chrzestnych, Cosma i Wandę, ale Cosmo był na tyle głupi, że pokazał wszystkim, że jest wróżkiem.

Vicky – ma 16 lat. Dorabia sobie jako opiekunka do dzieci. Ma różowe oczy i krótkie rude włosy, które związuje w kucyk. Ma młodszą siostrę o imieniu Tootie. Najczęściej nosi zieloną bluzkę, czarne spodnie i buty. Jest wredna, nienawidzi dzieci (szczególnie Timmy’ego) i lubi dokuczać innym. Robi wszystko dla zysku. Jest fanką Strażnika z Kosmosu. Była zakochana w Chipie Skowronie, i miała za niego " wyjść bez jego zgody ", ale gdy dowiedziała się, że jest strasznie zadłużony, znienawidziła go.

Wróg, który nie nazywa się Shirley – wróg stworzony przez Jimmy’ego Neutrona i Timmy’ego, pojawił się w filmie: Jimmy Timmy Mocna Godzina 3: Świronatorzy.

Ciachochihoty – stworzonka wyglądające jak miśki z antenkami na głowach. Chcieli zniszczyć planetę Jugopotamian.

Doktor Uchylec (ang. Dr. Bender) – szalony dentysta, który ma obsesję na punkcie zębów. Ma idealne zęby oraz syna i psa którzy też mają idealne zęby. Zazdrości Chippowi zębów. Nie lubi Timmiego. Ma w ogrodzie fontannę – gigantyczny ząb.

Wendel – syn doktora Uchylca. Ma taką samą obsesję na punkcie zębów, jak jego ojciec, dlatego nie ma przyjaciół. Na Halloween przebrał się za Zębową Wróżkę.

Remy Mocmakaski (ang. Remy Buxaplenty) – bogaty dzieciak. Właściciel Juandissima, którego stracił po przegranym turnieju z Timmym. Jednak dzięki życzeniu Timmy’ego mógł spędzać więcej czasu ze swoimi rodzicami.

Francis – ma 12 lat. Szkolny łobuz. Lubi dokuczać Timmy’emu i jego przyjaciołom. Jest bardzo silny. Ma czarne włosy. Najczęściej jest ubrany w czarne tenisówki, niebieskie spodnie, szarą bluzkę z piorunem i czarną kamizelkę. Boi się wody. Jako jedyny ze szkoły nie boi się Vicky.

Norm – dżin. Jest ubrany w galowy turkusowy strój, ma czarne włosy spięte w kucyk oraz nosi okulary. Pojawia się w odcinku Wróżkowy Idol.

Anty-Wróżkowie – kompletne przeciwieństwa prawdziwych wróżków. W piątek trzynastego przedostają się do świata ludzi i przywołują wszystkim pecha. Są cali granatowi. Ich przywódcą jest Anty-Cosmo.

Anty-Cosmo – przeciwieństwo Cosma, choć czasem jest głupkowaty. Jest przywódcą anty wróżków. Mówi z brytyjskim akcentem i lubi pić herbatę. Nosi granatową marynarkę, niebieską apaszkę na szyi, szary melonik i monokl na prawym oku.

Anty-Wanda – przeciwieństwo Wandy, choć czasem umie się popisać. Umie jeść stopami.

Foop – anty-wróżkowe dziecko Anty-Cosma i Anty-Wandy. Arcywróg Poofa. Pojawił się w odcinku "Anty-Poof"

Chochliki – (w IV sezonie Skrzaty) wrogowie wróżków. Ich przywódcą jest HP, a jego sekretarzem jest Sanderson.Są bardzo przedsiębiorczy i ekonomiczni.

Super-rower – najszybszy i niezniszczalny rower. Chciał mieć Timmy’ego tylko dla siebie i spędzać czas tylko z nim.

Super-sedes – Ogromny sedes, który wg Cosma zjadł cały przepychacz, od tamtej pory Cosmo panicznie się go boi, lecz pod koniec odcinka z super-rowerem pokonał swój strach. Na sam dźwięk słów „Super-sedes”, Cosmo ssał kciuk i mówił zjadł przepychacz, cały przepychacz. Pojawił się tylko pod koniec odcinka z super-rowerem.

HP – Przywódca Chochlików. Nosi okulary i słyszy zawsze to co chce słyszeć od swoich sekretarzy.

Sanderson – Sekretarz HP. Pojawił się w odcinku Wróżkowy Idol.

Dark Laser – Jeden z wrogów Timmy'ego. Pochodzi z kosmosu. Posiada maskotkę psa Fafika, która umie robić fikołki. Miał kiedyś "Kulę śmierci" którą Timmy zniszczył dwa razy. Parodia Lorda Vadera.

Pani Promyk/Pani śmierć szybka – jest łowczynią wróżek. Została przydzielona jako nauczycielka do klasy Timmy'ego, gdy Cracker "sam się okaleczył". Pojawiła się pod przykrywką "Pani Promyk". Była dla wszystkich miła, a gdy Timmy zażyczył sobie żeby została jego nauczycielką na zawsze ujawniła swoje oblicze. Zostaje zabrana przez autobus, kiedy chciała przebiec przez ulicę, Pan Cracker (który został kierowcą ruchu, po tym jak Pani Śmierć Szybka zabrała mu prace) kazał samochodom ją "gonić".

ObsadaEdytuj

Tara Strong – Timmy Turner

Susan Blakeslee –

Wanda,

Pani Turner

Daran Norris

Cosmo

Pan Turner

Jorgen von Python

Frankie Muniz – Chester

Ibrahim Muhammad – A.J

Grey DeLisle – Vicky

Dee Dradley Baker

Elmer

Sanjay

Remy Mocmakaski

Dionne Quan – Trixie Tang

Tom Kenny – Kupidyn

Carlos Alazraqui

Pan Denzel Crocker

Juandissimo Magnifico

Więcej z Fandomu

Losowa wiki